reklama

Smile, smile, smile...

Úsmev. Jedna z najkrajších a najjednoduchších vecí v živote. Tak jednoduchá ale pritom taaaakto veľmi dôležitá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Ľudia sausmievajú od nepamäti. Usmieva sa každý.Dospelý, deti, a usmieva sa aj bábätko hoci si to n a začiatku anineuvedomuje.
 Sú rôzne druhyúsmevov. Úplne obyčajný úsmev, ktorý si ani neuvedomujeme ale každodenne ho používame.Úsmev, hovoriaci.: „Ty.. aano ty... veeeľmi, veeeľmi sa mi páčiš... “ Ak tento typ úsmevu opätovne použije aj dotyčný,niečo na tom bude. Jeden jediný úsmev a dokáže toho povedať tak veľa. Potomje úsmev nazývaný od ucha k uchu,to je keď sme veľmi šťastný, alebo nám kamarát či kamarátka povedali nejakýdobrý vtip. Z úsmevu na všetkých tvárach spolužiakov pri mojom príchode do triedy po zvonení na nasledujúcuhodinu, sa dá jasne vyčítať, že mi zase niečo vyviedli s vecami. Potom tumáme ešte úsmev, pomerne často používaný v mojom rannom detstve. Objavovalsa na mojej a na tvári môjho milovaného bračeka(musím uznať, že na mojejtvári sa objavoval podstatne častejšie =D ) vždy, keď sme si niečo vyviedli. Tento úsmevby sa síce mal možno zaraďovať do predchádzajúcej kategórie, ale na to pre mňaznamená príliš veľa. Potom je tu ešte úsmev, keď sme s bračekom dali hlavydokopy, a niečo vyviedli spolu. Tak tento úsmev by som nedala za nič na svete =D. Neskôr ľudiazačali vymýšľať, ako dať úsmev na papier. Som vďačná tomu , kto vymyslel smajlíky.Má to u mňa =D. Tak ako je veľa druhov úsmevov, sa muselo vymyslieť ajveeeľa veeeľa smajlíkov. Máme smajlíkaobyčajného úsmevu, prekvapeného smajlíka, smajla smejúceho sa od ucha k uchu,nahnevaného smajlíka, smajlíka s otáznikom, žmurkajúceho smajlíka,posmievajúceho sa smajlíka s vyplazeným jazykom, smajlíka frajera s čiernymimafiánskymi okuliarami, smajlíka ktorému asi nie je zrovna najlepšie, smajlíkaktorý dostal pusu, potom takého ktorý pusu dáva, červeného hanbiaceho sa smajlíka,smajlíka čertíka, smajlíka anjelika, smajlíka dávajúceho ružu, nahnevaného smajlíka , smutného alebo počúvajúcehohudbu... je ich veľa....ale dvoch najdôležitejších smajlov však niktonevymyslel.. smajlíka mám ťa rád a paa pa.. v reči smajlíkov mi veľmichýbajú. Bohužiaľ nemám doma program na tvorbu animovaných smajlov. Chcem váspoprosiť.. ak niekde aspoň jedeného takého smajla uvidíte, dajte mi vedieť A akstretnete nejakého tvorcu smajlov, poproste ho za mňa, prosím.
 Aspoň že na úsmevnetreba žiadny zložitý program . Stačí dobrá nálada a chuť usmievať sa a namoje veľké šťastie je to zadarmo =D. takže sa môžem aj ďalej usmievať a usmievaťa usmievať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Lenka Szakállosová

Lenka Szakállosová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 15-ročne(teda 14 a polročne )šialene dievča... mám rada zábavu, tanec, hokej, slniečko, ľudi s ktorými si rozumiem a nedala by som ich za nič na svete :) a rada píšem. Aká som? Myslím, že sa to bude dať vyčítať z toho čo a ako budem písať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu